Po dlouhé době...

11.04.2014 18:23

Po velice dlouhé době, co jsem nechala tyto stránky ladem, bych je ráda aktualizovala a obnovila.

Uběhl již rok a něco a Gary je rozhodně už naprosto dospělák. Připadá nám to všem neuvěřitelné jak ten čas letí, jako kdyby to bylo před týdnem, co jsme si ho přivezli domů... A teď už je to důstojný, vyrovnaný a vychovaný pan Pes. Má rád svou rutinu, svůj pořádek, svou smečku. 

Jak jsem zde již psala dříve, byli jsme potom několikrát s canisterapií mezi seniory, v motolské nemocnici, i u dětí s postižením. Nicméně Gary byl ještě dost mladý a živý a toto spojení nebylo ideální, takže jsme se rozhodli to odložit. 

Garymu bude nyní zanedlouho pět let a náš okruh aktivit se poněkud vytříbil. Výstavy jsme absolvovali pouze z nutnosti uchovnění, ale byla to bezesporu zajímavá zkušenost, zkoušky nás bavily, stejně tak lovecký výcvik v Kolodějích, ale v době, kdy si Gary všechno postupně osvojil a kdy jsem si já osvojila metody výcviku jsme postupně na výcvik jezdit přestali, protože i já toho měla v té době mnoho. Od té doby jsou naší hlavní aktivitou výlety do přírody. Někdy pěší, někdy na běžkách... Užíváme si společného soužití a přeci jen ještě doufáme, že by jednoho dne mohl mít štěňátka.

 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode